Prelegenci

Marcin Cholewka

AAT

Beata Idziak

ASSA ABLOY

Michał Mielczarek

BOSCH

Tomasz Jawor

ELTCRAC SYSTEM

Krzysztof Strzoda

EMITER

Miroslaw Gondek

EWIMAR

Łukasz Lik

HANWHA VISION

Robert Jędrych

IP&S

Krzysztof Napora

MIWI-URMET

Krzysztof Rybak

MEGAVISION TECHNOLOGY

Michał Biela

MEGAVISION TECHNOLOGY

Kamil Nejman

OPTEX

Michał Białek

REICHLE & DE-MASSARI

Wojciech Lis

REICHLE & DE-MASSARI

Łukasz Kanarek

ROGER

Karol Narojczyk

SEAGATE

Grzegorz Nowak

SENSOR-ONLINE

Robert Gawroński

TP-LINK

Szymon Jaroszyński

ZKTECO

Adam Tatarowski

EKSPERT

Marcin Cholewka
Główny Specjalista Techniczny w Firmie AAT Systemy Bezpieczeństwa Spółka z o.o.

Posiadam ponad 25 lat doświadczenia w pracy z systemami bezpieczeństwa oraz IT. Od 10 lat skupiam się głównie na wykorzystaniu nowoczesnych technik teleinformatycznych w elektronicznych systemach zabezpieczenia wraz z systemami integrującymi oraz wizualizującymi zarówno od strony technicznej poprzez wdrożenia i wsparcie, ale też od strony projektowej i szkoleniowej.

Jestem dokładny, metodyczny i nieustępliwy w kwestii diagnozowania oraz rozwiązywania problemów technicznych, co w połączeniu z tak dużym doświadczeniem pozwala na skuteczne wsparcie niezależnie od rodzaju i skali problemu, z którym mogę się spotkać. Jednocześnie doświadczenie i łatwość adaptacji pozwalają mi skutecznie i zrozumiale szkolić i przekazywać wiedzę.

Beata Idziak
Business Development Manager w firmie Assa Abloy Opening Solutions S.A.

Absolwentka Prywatnej Wyższej Szkoły Businessu, Administracji i Technik Komputerowych w Warszawie, magister ekonomii o specjalizacji Organizacja i Kierowanie Przedsiębiorstwem.

Od ponad 20 lat związana z branżą niskoprądową, ze szczególnym uwzględnieniem systemów bezpieczeństwa i automatyki budynkowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując dla takich globalnych producentów jak: Cerberus,  Siemens Building Technologies , Honeywell Building Solutions, Xtralis UK Ltd., Johnson Controls.

Obecnie, jako Business Development Manager w firmie Assa Abloy Opening Solutions Poland, jest odpowiedzialna za kreowanie i wdrażanie strategii promocji i sprzedaży na rynku polskim produktów z portfolio elektronicznych systemów kontroli dostępu.

Michał Mielczarek
Regionalny Kierownik Produktu, Bosch

Z wykształcenia Absolwent Politechniki Łódzkiej. Zawodowo od kilkunastu lat związany z branżą wizyjnych systemów zabezpieczeń. Obecnie z firmą Robert Bosch, w której wspiera partnerów i klientów w aspektach związanych z systemami wizyjnymi. Stawia na systemy inteligentne, wspomagające procesy decyzyjne operatorów oraz systemy cyber-bezpieczne.

Tomasz Jawor
Product Manager systemów sieciowych i ekosystemu wideodomofonów bas-IP

Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Gliwickiej – Metrologia i Automatyka.
W firmie odpowiedzialny za prawidłowy dobór rozwiązań dla projektów, ich wdrożenie, konfiguracje i uruchomienie.
Odpowiada za integracje z zewnętrznymi dostawcami usług i urządzeń.
Prowadzi również szkolenia produktowe dla Partnerów i Klientów.

Krzysztof Strzoda

Autor posiada ponad 30 letnie doświadczenie w branży ICT i okablowaniu strukturalnym, jest dyrektorem działu okablowania strukturalnego w firmie EMITER Sp. z o.o., która jest producentem okablowania strukturalnego EmiterNet oraz różnorodnych rozwiązań teleinformatycznych.

Mirosław Gondek
Dyrektor Techniczny w Ewimar Sp. z o.o.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie jako Technik Serwisu i Specjalista ds. Technicznych branży systemów alarmowych, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu. Obecnie projektant urządzeń elektronicznych, developer i programista urządzeń mikroprocesorowych.

Łukasz Lik
Pre-Sales & Technical Manager, Hanwha Vision Europe

Absolwent Politechniki Białostockiej. Związany z branżą zabezpieczeń od 13 lat. Jego fascynacja najnowszymi technologiami przerodziła się w karierę, dzięki której dziś pełni funkcję Pre-Sales & Technical Manager dla Hanwha Vision Europe. Jego zadaniem jest kierowanie wsparciem technicznym oraz wsparciem przed sprzedażowym na terenie Polski i krajów bałtyckich.

Pasjonuje go odkrywanie nowych technologii i trendów rynkowych, a także komunikacja marketingowa. Jest silnie zaangażowany w tematykę telewizji dozorowej i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Polsce i za granicą. Prowadzi liczne szkolenia techniczne, występował, jako prelegent na renomowanych konferencjach branżowych.

Robert Jędrych
Kierownik Projektu w firmie IP&S Sp. z o.o.

Absolwent wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej Politechniki Warszawskiej, co w połączeniu z wczesnym zainteresowaniem instalacjami elektrycznymi i teletechnicznymi poprowadziło do pracy przy Systemach Detekcji Gazu i Pożaru w przemyśle oraz na rynku komercyjnym.

Połączenie wiedzy praktycznej zdobytej podczas pracy na budowie, jak i wiedzy teoretycznej wyniesionej ze studiów oraz wielu lat pracy przy projektowaniu i uruchamianiu systemów detekcji Gazu i Pożaru sprawiło, iż jest aktualnie wiodącym ekspertem w tej dziedzinie, realizuje projekty w kraju jak i poza terytorium Polski czy też UE.

Brał udział przy wdrażaniu i uruchamianiu systemów detekcji Gazu i Pożaru na wielu krytycznych dla Polskiej energetyki instalacjach, które odbywały się w ostatnich latach, m.in. kombinowanego systemu detekcji Gazu i Pożaru Autronica, który jest jedynym systemem zgodnym z EN-54 i CNBOP dającym taką możliwość.

Oprócz spraw związanych z technicznym aspektem pracy prowadzi również czynne aktywności handlowe związane z promowaniem produktów firmy IP&S sp. z o.o. na rynku Polskim i międzynarodowym.

Krzysztof Napora
Manager ds. technicznych w dziale Zintegrowanych Systemów Zabezpieczeń

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z urządzeniami kontroli dostępu, SSWiN oraz RCP. W Miwi Urmet odpowiada za wsparcie przy uruchomianiu systemów oraz ich integrację. Wspiera użytkowników w codziennej eksploatacji systemów. Prowadzi również spotkania i szkolenia dla instalatorów w zakresie konfiguracji urządzeń będących w ofercie MIWI-URMET.  

Krzysztof Rybak
Dyrektor działu Software Development

Związany z firmą Megavision Technology od prawie dekady. Odpowiada za wyznaczanie kierunków PSIM VENOM. Koordynuje procesy projektowe oraz wdrożeniowe zaawansowanych, zintegrowanych systemów bezpieczeństwa. Ponadto aktywnie uczestniczy w eksploracji nowych technologii oferowanych na rynkach światowych. Relaksuje się grillując, grając w piłkarzyki i rzutki. Jest mistrzem gry Mortal Kombat.

Michał Biela
Dyrektor ds. Technologii

Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej kierunku Elektronika i Telekomunikacja
oraz Politechniki Warszawskiej kierunku Automatyka i Robotyka.

Od 17 lat związany z branżą zabezpieczeń technicznych. Obecnie Dyrektor ds. Technologii w firmie Megavision Technology odpowiedzialny za rozwój nowych technologii i rozwiązań.

Autor wielu projektów branżowych. Czynnie współpracujący z producentami, uczelniami technicznymi, dystrybutorami, projektantami klientami końcowymi oraz inwestorami i wykonawcami w zakresie wsparcia projektowego i wdrożeniowego.
Specjalista w zakresie systemów wizyjnych w tym analizy obrazu, infrastruktury IT oraz systemów kontroli dostępu.

Kamil Nejman

Absolwent Wojakowej Akademii Technicznej w Warszawie w specjalizacji Inżynieria Systemów Bezpieczeństwa i Optoelektronika. Od 10 lat zawodowo związany z branżą elektronicznych systemów zabezpieczeń. Głównie obszary zainteresowania i działalności to SSWiN i SSP.

W firmie Optex Security zajmuje stanowisko Customer Service Managera. Bezpośrednio współpracuje z Partnerami Handlowymi, Biurami Projektowymi, Wykonawcami i Instalatorami zapewniając najwyższy poziom wsparcia na wszystkich etapach projektu.

Michał Białek
Kierownik Działu Marketingu i Technicznego Wsparcia Sprzedaży | Reichle&De-Massari Polska

Jestem absolwentem Wojskowej Akademii Technicznej na kierunku Elektronika i Telekomunikacja, z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży zintegrowanych systemów bezpieczeństwa oraz systemów okablowania strukturalnego i telekomunikacyjnego. Moja kariera zawodowa rozpoczęła się od roli Inżyniera Wsparcia Technicznego, gdzie koordynowałem realizację projektów opartych o zaawansowane systemy takie jak SAP, DSO, systemy oddymiania, kontroli dostępu oraz automatyki budynkowej.

Od sześciu lat pracuję w firmie Reichle & De-Massari Polska Sp. z o.o., gdzie moje zadania obejmują nie tylko nadzór nad procesem zapewniania 25-letniej gwarancji systemowej, działania marketingowe, wsparcie techniczne, ale także prowadzenie szkoleń i wystąpień. Mam przyjemność dzielić się z uczestnikami wiedzą na temat najnowszych technologii, które spełniają wymagania nawet najbardziej wymagających klientów.

Moja praca charakteryzuje się dokładnością i starannością, co przekłada się na skrupulatne nadzorowanie procesów i projektów. Doświadczenie zdobyte na etapie inżyniera budowy pozwoliło mi na głębokie zrozumienie potrzeb strony wykonawczej, co obecnie ułatwia mi zrozumienie ich wymagań i oczekiwań. Moje umiejętności i doświadczenie pozwalają mi na efektywne łączenie teorii z praktyką, co przekłada się na sukcesy zawodowe i zadowolenie klientów.

Wojciech Lis
Dyrektor ds. Rozwoju Rynku Data Center w Reichle & De-Massari Polska

Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie w branży IT, telekomunikacji oraz w zakresie przetwarzania danych. Moje praktyczne podejście do przygotowywania koncepcji serwerowni, pozwala mi efektywnie współpracować z użytkownikami końcowymi i projektantami. Wspólnie opracowujemy założenia i koncepcje, uwzględniając wszystkie systemy niezbędne do działania serwerowni, w tym systemy chłodzenia, zasilania gwarantowanego oraz gaszenia.

Jednym z kluczowych produktów, na któych się skupiam, są elektroniczne systemy paszportyzacji połączeń i pełnej dokumentacji infrastruktury IT. Te rozwiązania pozwalają na lepsze zarządzanie i kontrolę nad złożonymi systemami IT, zapewniając ich większą efektywność i bezpieczeństwo.

Moja misja osobista to promowanie rozwiązań charakteryzujących się najwyższą kulturą techniczną, które jednocześnie spełniają najnowsze normy i standardy. Wierzę w tworzenie i wspieranie rozwiązań, które nie tylko są na czasie, ale również wyprzedzają bieżące potrzeby, kładąc fundamenty pod dalszy rozwój i innowacje w branży IT.

Łukasz Kanarek
Dyrektor Działu Sprzedaży Krajowej i Obsługi Klienta
Roger

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Z firmą Roger związany od 2013 r. Aktualnie jako Dyrektor Działu Sprzedaży Krajowej i Obsługi Klienta czynnie współpracuje z dystrybutorami, biurami projektowymi, wykonawcami oraz inwestorami oferując wsparcie projektowe na wszystkich etapach realizacji projektu. Odpowiedzialny za utrzymanie obsługi klienta na najwyższym poziomie oraz obsługę kluczowych klientów w sprawach związanych z obsługą rynku krajowego.

W latach 2015-2018 odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie systemu RACS 5 do sprzedaży poprzez testy i uruchomienie systemu na instalacjach pilotażowych.

Karol Narojczyk​
Video Imaging Applications Lead EMEA Region | Seagate

Absolwent wydziału Elektroniki Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie o specjalności inżynieria systemów bezpieczeństwa. Od 16 lat związany z branżą bezpieczeństwa. Swoje doświadczenie zdobywał zarówno na stanowiskach inżynierskich jak i sprzedażowych, wsłuchując się w bieżące potrzeby Klientów. Przez ostatnie cztery lata swoją uwagę kierował na analizę rozwoju rynku pamięci dyskowych oraz na zmianę postrzegania danych jedynie jako źródło dla materiału video. W swojej codziennej pracy koncentruje się na metodach wykorzystywania danych w zaawansowanych systemach wizyjnych ze szczególnych uwzględnieniem danych pochodzących z funkcji analitycznych.

Grzegorz Nowak
Dyrektor ds. handlowych

Absolwent Warszawskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej. Współtwórca firmy SENSOR-ONLINE. Z rynkiem HoReCa związany od 2007 r. Doświadczony branżysta specjalizujący się w teletechnice niskoprądowej w obiektach turystycznych (hotele, pensjonaty, ośrodki wypoczynkowe itp.). Projektant, kosztorysant, handlowiec, aktualnie w roli Dyrektora ds. sprzedaży zajmujący się rozwojem Automatyki Hotelowej. Odpowiedzialny za obsługę dużych projektów instalacyjnych oraz  współpracę z firmami partnerskimi.

Od 2022 r nadzoruje handlowo i technicznie prowadzone wdrożenia, tworzy relacje z klientami, wprowadza nowe produkty i jest odpowiedzialny za budowę sieci dystrybucyjnych w Polsce i za granicą.

Robert Gawroński
SMB Channel Manager, TP-Link

Z TP-Link związany od 2012 roku, obecnie odpowiada za strategię sprzedaży rozwiązań biznesowych. Posiada szeroką wiedzę o sieciach i stosowanych w nich urządzeniach, przez lata pracował jako inżynier wsparcia przedsprzedażowego.

Szymon Jaroszyński
ZKTeco Europe – Polish Market

Absolwent Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej – Curie w kierunku Elektrotechnika. Od 12 lat związany zawodowo z branżą elektroniczną i automatyki, w tym elektronicznych systemów zabezpieczeń. Prywatnie jest również pasjonatem nowoczesnych technologii oraz projektów z zakresu elektroniki i elektrotechniki.

W firmie ZKTeco jest odpowiedzialny za wsparcie techniczne oraz projektowe klientów, jak również kolegów z Działu Handlowego, szkolenia techniczne partnerów biznesowych oraz instalatorów, jak również za tworzenie dokumentacji technicznych dla produktów.   

Adam Tatarowski
Ekspert z firmy Techom

Dyrektor Zakładu Rozwoju Technicznej Ochrony Mienia TECHOM Sp. z o.o. – wyspecjalizowanej jednostki certyfikującej oraz placówki kształcenia ustawicznego, w ramach której kształcą się m.in. osoby funkcyjne zajmujące się ochroną osób i obiektów w służbach mundurowych, pracownicy IK odpowiedzialni za bezpieczeństwo i usługodawcy realizujący projekty, instalacje i konserwacje systemów ochrony przeciwpożarowej i technicznych środków zapewnienia bezpieczeństwa fizycznego. Specjalista w zakresie oceny zgodności technicznych środków zapewnienia bezpieczeństwa fizycznego (i usług w tym obszarze), ekspert Komitetów Technicznych nr 52, 264, 306 i 323 w Polskim Komitecie Normalizacyjnym.